Miért Virtuális Asszisztencia/Irodavezetés?

2018.04.20

Minél jobban megy az üzlet, annál kevesebb a szabadidő. Prezentációkat kell készíteni, megbeszéléseket összehozni, időpontokat egyeztetni, árajánlatokat, üzleti leveleket kell írni. Ellepi a papírmunka és nem tudja, hogyan kezdjen hozzá?

Kitalálom, ez nem az Ön világa! Helyette inkább a saját vállalkozásával, vagy a családjával foglalkozna.

Azonban, hogy a vállalkozása jól működjön, az adminisztrációt is szükséges elvégezni valakinek...

Van egy jó hírem! Manapság pontosan erre való a Virtuális Asszisztens/Irodavezető, vagy VA!

Igen, de erre Ön azt mondja:

Felvenni egy titkárnőt, asszisztenst sok pénzbe kerül. Mert:

- bért, munkáltatói járulékot kell fizetni

- irodát kell bérelni, amit el kell látni eszközökkel /számítógép, telefon stb./, és fent is kell tartani

Ki is az Virtuális Asszisztens? Az az asszisztens, akire Önnek szüksége van! Segíti Önt, hogy a vállalkozása minél sikeresebb legyen. Ugyanazokat a feladatokat látja el, mint a többi asszisztens, több éves gyakorlattal rendelkezik, nyelveket beszél, azonban nem jár be mindennap az irodába, nem munkavállaló, hanem üzleti partner.

A Virtuális Asszisztens egyéni vállalkozóként, saját maga fizeti a járulékokat, adót, így a megbízót nem terhelik munkáltatói kötelezettségek. Saját irodájában dolgozik, saját eszközeivel, így irodát sem kell bérelni.

A Virtuális Asszisztensnek nem kell bért fizetni, az elvégzett munkáról számlát ad Önnek, amit költségként leírhat, így az elvégzett munkáért fizet, és nem az időért. Állandó jellegű, de egyedi megbízással is dolgozik, ha szükséges titoktartási nyilatkozatot is köt.

Miért virtuális? A VA tevékenysége az Internet segítségével történik. A megbízás megkötéséhez nincs szükség személyes találkozóra, csak Skype-ra, e-mailre, msn-re. De, ha valaki ragaszkodik a személyes találkozóhoz, az is megoldható!

Összegezve a leírtakat: csak előnye származik abból, ha Virtuális Asszisztenssel dolgozik, mivel sem időt, sem pénzt nem kell, hogy befektessen, azonban vállalkozása adminisztrációját költségként leírhatja!